Ćwiczenia na płaski brzuch w 2 tygodnie

ćwiczenia na płaski brzuch w 2 tygodnie

Ćwiczenia na płaski brzuch są jednymi z najbardziej popularnych ćwiczeń odchudzających, bardzo wiele kobiet niepotrzebnie przechodzi na męczące diety, ponieważ uważa, że są one o wiele skuteczniejsze niż ćwiczenia na płaski brzuch. Niestety nie jest to prawdą lepsze i szybsze efekty osiągniemy przez regularne ćwiczenie brzucha. Dzisiaj zaprezentujemy zestaw ćwiczeń, które wyszczuplą Twój brzuch zaledwie w 2 tygodnie.

1)      Pierwsze ćwiczenie zaczynamy od 12 brzuszków, które wykonujemy bez przerwy w dość szybkim tempie.

2)      Kolejnym ćwiczeniem jest wypychanie bioder w górę z wykonywaniem brzuszków. Tutaj nadal leżymy na plecach, lecz tym razem podczas wykonywania brzuszków uginamy nogi w kolanach, podczas podnoszenia górnej części tułowia podnosimy również w górę biodra. Ćwiczenie powtarzamy 12 razy

3)      Ćwiczenie numer trzy polega na wykonaniu brzuszków na ukos. Tutaj również leżymy na plecach, uginamy nogi w kolanach oraz ręce w łokciach i dajemy je za głowę. Następnie na przemian robimy brzuszki podnosząc jednocześnie kolano i górną część tułowia tak aby łokciem lewej ręki dotknąć prawe kolano i odwrotnie. Ćwiczenie to powtarzamy 12 razy na każdą stronę, czyli w sumie 24 razy.

4)      Kolejne ćwiczenie znów zaczynamy od ułożenia się na plecach i ugięciu kolan. Tym razem wykonujemy brzuszki w taki sposób, aby złączone obie nogi unieść jednocześnie do góry wraz z górną częścią tułowia. Ćwiczenie również powtarzamy 12 razy

5)      Ostatnie ćwiczenie z brzuszkami. Podobnie jak w poprzednich ćwiczeniach kładziemy się na plecach, uginamy nogi w kolanach jednak ręce dajemy pod pośladki. Teraz wykonujemy brzuszki na przemian skłaniając się raz do jednego a raz do drugiego kolana. Ćwiczenie powtarzamy po 12 razy na jedno kolano.

6)      Kolejne ćwiczenie polega na podnoszeniu i przyciąganiu nogi do klatki piersiowej, tak jak poprzednio kładziemy się na plecach. Jedną nogę kładziemy prostą na macie zaś drugą uginamy lekko w kolanie. Po poprawnym ustawieniu się unosimy wyprostowaną nogę, następnie ją uginamy i przyciągamy do klatki piersiowej jednocześnie robiąc skłon głową i barkami. Ćwiczenie powtarzamy po 12 razy na każdą z nóg.

7)      Ostatnie ćwiczenie jest ćwiczeniem rozluźniającym, kładziemy się na macie lub kocu z wyprostowanymi nogami oraz rękoma ułożonymi wzdłuż tułowia. Teraz lekko robimy skłony głową jednocześnie unosząc nieco do góry pupę. Powtarzamy to 12 razy 

Podobne zwroty:

paski brzuch w 2 tygodnie, cwiczenia na tali, ćwiczenia na płaski brzuch i boczki w 2 tygodnie, jak wyrobiś płaski brzuch?, jak w 2 tygodnie mieć płaski brzuch, PROPOZYCJE ĆWICZEŃ NA płaski brzuch, Płaski Brzuch 3 tygodnie, płaski brzuch w 2 tygodnie, płaski brzuch w 4 tygodnie chomikuj, skuteczne cwiczenia na plaski brzuch w domu