Dieta dla kobiety z figurą „jabłka”

figura-jablka

Figura zwana potocznie „jabłkiem” to najczęściej spotykany typ kobiecej sylwetki. Charakterystyczny dla tego rodzaju figury jest brak wcięcia w talii. W takim przypadku tłuszcz najszybciej gromadzi się na brzuchu, przez co staje się on bardziej wydatny. Odpowiednie żywienie może pomóc w walce z powstającym brzuszkiem, dzięki czemu sylwetka stanie się bardziej atrakcyjna.

Dieta dla „jabłka”

W tej diecie powinno znaleźć się możliwie jak najmniej tłuszczów zwierzęcych. Unikać należy tłustego mięsa i potraw smażonych. Wskazane są ryby, drób, chudy nabiał oraz warzywa i owoce.

Przykładowy jadłospis

Przykładowe śniadanie dla „jabłka” to płatki kukurydziane z chudym mlekiem oraz sok ze świeżej pomarańczy. Wskazane są również biszkopty z chudym twarożkiem. Na obiad – pieczony lub duszony indyk, najlepiej podany z ryżem i gotowanymi warzywami. Na obiad warto często podawać rybę, np. dorsza lub morszczuka. Na podwieczorek najlepiej przygotować owoce. Może to być banan lub jabłko, pomarańcza. Jeśli nie mamy ochoty na owoce, na podwieczorek można zjeść naturalny jogurt. A co na kolację? Mogą być ugotowane na twardo jajka z kromką razowego chleba, marchew starta z dużym jabłkiem lub ryba gotowana na parze. Świetnym pomysłem na kolację są różnego rodzaju warzywne sałatki, np. ze świeżych pomidorów.

 

Podobne zwroty:

figura jablko cwiczenia, figura jabłka, orbitrek dla figury jabłko, płaski brzuch figura jabłko